luni, 6 octombrie 2014

Mini pizza rapide

Mini-pizza rapide

 Cand le-am vazut pentru prima, mi-am propus sa le incerc si eu si astfel sa ii fac o surpriza sotului meu. Zis si facut! O pizza incredibil de buna si rapida. De aici si denumirea "Mini pizza rapide" pentru ca aluatul nu trebuie lasat la dospit. Sper ca v-am convins sa le incercati macar o data si de ce nu, sa va impresionati si prietenii!

Ingrediente:
  • 500 g faina
  • 1 cub drojdie proaspata (50 g) sau 1 plic drojdie uscata Dr. Oetker
  • 1/2 lingurita de sare
  • 1 lingurita zahar
  • 4 linguri ulei de masline
  • 250 ml lapte sau apa
  • sunca, salam, cascaval sau branza
  • masline
  • 1 galbenus de ou + o lingura de lapte
  • ketchup
Preparare:
 Se pune faina intr-un bol. se adauga drojdia proaspata dizolvata in apa sau lapte, zaharul, sarea, uleiul, laptele si totul se framanta bine. Daca se foloseste drojdie uscata, se amesteca odata cu faina. Aluatul obtinut nu se lasa la dospit.
 Ungem masa cu ulei si intindem aluatul. Se presara sos pentru pizza sau ketchup peste aluat, in strat subtire, ( se poate folosi si bulion, suc de rosii etc.) si mezeluri dupa plac, masline, toate taiate cubulete mai mici.
 Se ruleaza, se taie felii de cca. 2 cm grosime, 

se ung cu galbenusul de ou amestecat cu o lingura de lapte si se aseaza in tava de aragaz, tapetata cu hartie de copt.

 Se dau la cuptor pentru cca. 18-20 minute la 180-200 grade Celsius sau pana cand se rumenesc frumos deasupra. 
Sunt ideale pentru petreceri sau aniversari.
Spor la gatit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu