vineri, 23 octombrie 2015

Musaca de cartofi cu carne

Musaca de cartofi cu carne

Ingrediente:

  • 800 g de cartofi
  • 500 g carne tocata amestec (vita-porc)
  • 2 cepe
  • 1-2 ardei mici
  • optional 1 lingura pasta de tomate
  • 2 oua
  • cascaval
  • branza
  • marar
  • cimbru
  • oregano
  • piper
  • sare
  • ulei
Preparare:

      Se spala cartofii, se lasa in coaja si se pun la fiert in apa cu sare. Cand sunt fierti, se strecoara apa si se curata de coaja. Se taie rondele subtiri. 
      Punem ceapa tocata  la calit in putin ulei, adaugam ardeiul tocat (se poate adauga si o lingura de pasta de tomate).

Lasam putin la foc mic pana se inmoaie ceapa, apoi adaugam carnea si corndimentele (sare, piper, oregano, cimbru) dupa gust.
Amestecam pana se omogenizeaza totul si lasam vreo 10 minute pe aragaz. Dupa ce oprim focul, batem un ou si il adaugam peste carne. 
      Intr-un vas de yena, punem putin ulei si adaugam 1-2 straturi de cartofi pana se acopera fundul vasului bine.
Adaugam carnea, radem putin cascaval peste carne si punem din nou un strat de cartofi.
Eu am pus vreo 2 straturi de cartofi pentru ca am dorit sa fie foarte bine acoperita carnea. Am batul inca un ou, am turnat cu o lingura oul peste cartofi, am ras branza deasupra si putin cascaval
si am bagat vasul la cuptor pana s-au rumenit cartofii deasupra. Inainte de a fi servit, presarati putin marar verde deasupra.
Daca doriti sa puneti mai multe straturi de cartofi, impartiti si cantitatea de carne, astfel incat sa va ajunga sa formati mai multe straturi de cartofi si carne. 


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu