luni, 10 noiembrie 2014

Faguri

Faguri

Ingrediente:

  • 3 oua
  • 4 linguri de ulei
  • 4 linguri de zahar
  • 8 linguri de lapte
  • 1 fiola esenta de vanilie
  • 1/2 lingurita de amonia stins in otet/zeama de lamaie
  • faina cat cuprinde pentru a obtine un aluat consistent ca o smantana
Crema: 
  1. Varianta 1
  • 50 g unt
  • 4 linguri zahar
  • 2-3 linguri cacao
  • esenta de rom
  • nuca (optional)

  1. Varianta 2:

  • 1 plic budinca de ciocolata
  • 500 ml lapte
  • 2-3 linguri de zahar.
Preparare:
       Mixam ouale cu un praf de sare, apoi adaugam pe rand zaharul, esenta de vanilie, uleiul si laptele, amoniacum si la sfarsit faina in ploaie.Fagurii i-am copt pe aragaz in forma clasica din aluminiu. Am luat cu lingurita compozitie, am pus in forma si i-am lasat cam 2 minute pe fiecare parte (poate si mai putin).



       Crema se pregateste astfel: Untul lasat la temperatura camerei se mixeaza pana devine ca o crema, se adauga, zaharul, cacao, esenta de rom si nuca (optional). Se da apoi la racit pana terminam de copt fagurii. Eu insa ii umplu cu budinca de ciocolata care se prepara conform instructiunilor de pe pachet. Se lipesc 2 cate 2 cu crema astfel obtinuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu